Awesome fredag!!!!<3<3

Hej, igår var en superrolig dag/kväll!!!:D efter skolan földe jag Ellen och Kajsa när de for på en hästaffär och även när Kajsa köpte världens finaset skor!:D efter det drog vi till Dallas där vi träffade Elin och Tova, där åt vi innan Elin skulle se bio med sin syrra, då gick jag, Ellen, Kajsa och Tova på stan, jag, Ellen och Kajsa köpte tre energidrycker så vi blev väldigt spidade:) när Elin hade sett filmen klart for vi sen ut och cyklade på Sunanå och efter våran fjärde energiburk spårade jag, Ellen och Kajsa, senare på kvällen for till Elin där och fick öppna sin presenter, vi åt även kladdkaka och såg film. Jag sov även över där, så idag såg jag och Elin en film och pratade.

<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

FYFAN SÅ KUL DET VAR!<3<3<3<3<3<3:D:D

2011-05-21 @ 23:39:26
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0