Svar på frågerna:)

Om du var tvungen att tillbringa resten av ditt liv med en person, vem skulle det vara?:) Det var en väldigt svår fråga, men kanske någon av mina idoler?:)

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kr?:) Jag skulle bjuda familjen på en utomlandsresa:)

Har du gjort något riktigt pinsamt nån gång?=) haha det har jag nog gjort men kommer inte på något just nu:P

Hur många har du varit tillsammans med? Jag var väl tillsammans med några på Klutmarksskolan, men vet vet knapt om det räknas:P

Vem är snyggast i din klass ?  Haha det skulle ni allt vilja vet va:)

Gillar du nån i aikklacken ? Hehe kanske det:]

Vem är din bästa kompis ? Jag har många fina kompisar:)

Vilket gymnasie ska du välja ? Jag har valt Idrott och Hälsa på John Bauer:)

Tycker du om din idrottslärare ? Jag tycker han är en bra idrottslärare:)

Sommar eller höst ? SOMMAR!!!!!:D

Kram eller puss ? Vet inte riktigt men puss;)

Tomat eller ärtor ? Hahah inget av dom är speciellt gott;)

Vilket är ditt favortiband ? Jag har många favoritband, några är DkR, Dead by April, Eminem, Jiiimpa, Mitchel Musso osv:)

Är skånsk musik bra ? Jaa, skånsk musik är väldigt bra!:D

Gillar du att pussas ?  Haha jaa:P

Kladdkaka eller chokladbollar ? Svår fråga, jag tar helst båda:P

Hur lång är du ? Jag är typ 1,76:)

Kommentarer
Postat av: ellen

Vilka bra frågor du fått XDXD

2011-02-26 @ 15:51:40
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0