Ipod bloggning

Hej, igår var det ju en trevlig kväll, var på hockey med Nathalie och AIK vann med 6-1 mot Solna:D Idag satt jag, Ellen och Kajsa i caféterian, vilket var riktigt roligt eftersom man slipper lektioner, fast idag var vi tvungna att gå på svenska eftersom vi har det första nationella prov i svenska på tisdag, vilket inte känns så peppande:P iallafall när dagen var slut hade vi sålt ALLA kakor, vilket var riktigt trevligt:) sen jag har kommit hem har jag sett CSI Miami, det var ganska bra:) men nu ska jag nog gå och dusha;) Btw så har våran dator pajat, vilket suger:( så jag får lov att använda min iPod iställe men det funkar ju också ganska bra fast jag kan inte lägga upp några bilder och det suger ju men men:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0