höst

Tjoho, dagen idag började inte så bra, skulle ta ta tågbussen till stan, men när jag var påväg upp så körde den förbi:( så när pappa helst inte ville hämta mig, så var det bara att sätta sig på cyklen och cykla den dryga milen till Campus, där vi skulle spela innebandy, på specialidrotten:) det var 1:orna mot 2:orna och det blev 4-4, men det var riktigt kul!:D sen tog jag JBbussen till JB där jag åt lunch med Ebba:) sen hade vi någon lektion som heter typ lärande ooch utveckling, där vi skulle arbeta i par och berätta om oss själva osv:) i slutet hade vi en massagering, vilket var nice:) sen ikväll har jag haft fotbollsträning och sett Robinson!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0