elitseriepremiär

Tjenare, idag började dag hos kiropraktorn, fixade ryggen där, sen blev det att fara till tältet där jag hade specialidrott, vilket var kul, förutom när vi skulle spela då fick jag inte ha närkamper, vilket gjorde det väldigt svårt att spela bra fotboll;) aja efter lunchen hade vi lärande och utveckling, där vi hade en skrivuppgift om hur lek utvecklaar männsikan eller nårot liknande, fattade inte mycket, men efter typ 2 och ½ timme började jag fatta!;D Ikväll var det ju elitseriepremiär där AIK mötte Färjestad på borta is, vilket slutade 3-2 till FBK efter straffar!:(
TAGGA LÖRDAG!!!!!!!!!!:D

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Jag vet inte, var jättelänge sen jag mätte migXD Kan nog ha växt :)

2011-09-16 @ 16:29:06
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0