I am Number four

Tjo, idag har det varit en rolig dag, efter skolan gick jag, Ellen, Kajsa och Sanna på stan, träffade Vendela där också så pratade med henne ett tag, men sedan gick vi vidare till Gina där jag köpte ett par jeans och ett linne, efter det gick vi vidare till Dallas där det var fullt men vi fick ett borde efter ett tag, alla åt en Kebabtallrik, det var riktigt gott!:D  när vi hade ätit klart gick vi till Cubus där jag köpte en skinjacka!:) sedan gick vi vidare till bion där vi skulle se Hur många lingon finns det i världen? men det fanns inte tillräckligt med biljeter kvar, så vi bestämde oss för att se I am number four istället, och OMG, vilken sjukt jäkla bra film det var!!! en av dom bästa jag sett, sedan gjorde det ju inget att tre av killarna i filmen var snygga!:P efer bion väntade vi på bussen och då spårade vi totalt men det var väldigt roligt!:)

Snygg!!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0