trevligt!:)

Hejsan, igår hade jag en sjukt trevlig kväll med Ellen och Kajsa, vi satt mest och pratade men mycket skratt blev det också!;D Idag tog jag, Ellen och Kajsa halv ettan ner till stan, där köpte vi sallad som vi åt nere vi bryggan, efter ett tag kom Tova till bryggan så vi satt och pratade ett tag innan det blev lite shopping, jag köpte underkläder och bikinitrosor:) efter shoppingturen köpte jag och Kajsa mjukgalss medans Ellen och Tova köpte kakor!:) Ikväll har jag hart fotbollsträning, vilket var roligt!:D

<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

<3<3<3<33<3<3<3<3<33 älskar diG<13

2011-07-27 @ 22:06:16
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: ellen

snygga bruds ;)

Du jag måste också ta kort med varann :D Känns som det alltid är du & kajsa xD;P

2011-07-27 @ 23:15:41
URL: http://jagellens.blogg.se/
Postat av: kajsa

När jag kollade på dom här bilderna inser jag att jag har världens största näsa :(

2011-07-30 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0