Fyspass

tjoho, just nu är jag ganska så trött, dagen började vid vitbergsbacken där vi hade fys men specialidrotten:) vi gick upp och ner för vitbergsbacken två gånger sammanlaget, vi körde syrka som innebar t.ex armhävningar, rygglyft osv, vi sprang även en del:) var ganska så död sen;) när vi kom tillbaka hade vi lunch och sen hade vi idrott, där spelade vi beatchvollyboll, fotboll och något frisbee spel;) sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, sett Robinson och tagit det lungt eftersom jag är ganska så trött!:)

här har vi haft fys idag, fast det var ingen snö dock!;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv: Jag att den är!!:D:D<3<3<3<3 Haha måste ju ha en AIK-tröja såklart ;D <3<3

2011-09-01 @ 16:45:08
URL: http://kajsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0