fredag

Tjoho, idag började dagen med so, som var ganska kul men vi gjorde något konstigt förs som jag inte fattade något av!:] aja islutet av lektionen fick vi våra datorer!:D:D:D så på luchen satt typ alla med sina datorer tills mentortiden började, då tog vi kort och pratade om våra drömmar, alltså vad man ville bli typ och så skulle dom andra säga hur man skulle göra får att nå dit!:) sen tog jag bussen in till stan där jag mötte Ellen och Kajsa, så vi gick på stan en lite stund och dom köpte lite grejor, sen tog vi bussen:) sen jag har kommit hem har jag typ bara suttit vid datorn och fixat med den, vilket är jävligt nice:) Oj vad långt jag skrev men aja det får gå det med!:) ha det gött!:D

<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0