:D

Hej, ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har en utbytes studen från belgien som bor hos mig, så jag har inte tid att vara inne på datorn:P men vi va på stan när det var kvällsöppet men vi köppte inget:) igår hade vi lagdag på skolan vilket var riktigt roligt, på förmiddagen gick vi till olika sationer och efter luch spelade vi brännboll:) efter skolan gick vi alla som har utbytes studenter till stan och köpte glass och sedan satte vi oss på bryggan vilket var riktigt härligt!:) efter det får vi tilll Elllen, Kajsa och Margo och där var vi med hästarna och senare på kvällen kom dom hit och vi sjöng singstar och vi bakade kladdkaka och skrattade väldigt mycket, det var riktigt trevligt!:D

(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0