23/7

Tjena, asså bada det är typ det ända man gör härxD för dagen började med ett morgondopp innan jag drog till ica och köpte en försenad present till pappa innan luchen, efter det lyssnade jag på musik, innan det blev dags att bada igen=) när vi kom tillbaka fikade vi, (det var inte små chokladbollar mamma hade bakatxD) efter det tog jag det lungt innan vi cyklade till Falsterbo där vi också tog ett bad:P när vi kom tillbaka åt vi middag och sedan så gick jag över till farfar ett tag=) nu ikväll har jag bara chillat för det finns int så mycket annat att göra..=)
Önskar att man var hemma nu så man kunde gå på trästocks=)

Kommentarer
Postat av: ellen

Vad härligt ni verkar ha det :D

Vi är i stockholm nu, åker vidare mot hällevik imorgon :) vi är ju nästan på samma plats ;)

2010-07-24 @ 22:24:28
URL: http://jagellens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, vi har det jättebra=D Okej, haha precis fast bara nästan xD hoppas ni också får det härligt!=)

2010-07-24 @ 22:33:14
URL: http://landgrenaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0