Nathalie!<3

tjohej, idag var skolan som vanligt och det rullade på som vanligt:) efter skolan gick jag med världens bästa Nathalie på stan, jag köpte ett par inomhusfotbollsskor, men det tog ett tag innan jag hittade några för dom som var fina och så, var antingen för små eller för stora men efter att ha sprungit mellan teamsportia, stadium och intersport hittade jag ett par på intersport som blev bra och billiga var dom också:)xD

Igår var jag med Nathalie på hockeyn, det var riktigt kul, AIK vann ju med 5-4 i förlängning, det var en riktigt spännande match:)xD


mina inomhusfotbollsskor 290kr på rea:)

Nathalie för drev tiden med att ta kort b.la på min:]xD

söta Nathalie, älskar dig!<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Nej, en söt bild på dig! :D



hihi, desamma! <33333 :D

2011-01-15 @ 11:13:55
URL: http://kramllew.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0