Balen

Hejsan, Idag har det varit väldigt varmt och skönt!:) efter skolan gick jag på stan med Elin, jag köpte lite saker till skolavslutiningen och så, vi köpte även vars en glass som vi åt nere vi bryggan, riktigt nice var det!:D sen träffade jag Ellen, Kajsa och Sanna så vi gick och tittade på dom som skulle till balen, alla var väldigt fina klädda!;) men efter dryga 1 och ½ timme blev det lite drygt:) aja vi såg även några hockeyspelare som stog typ 1 meter bakom oss, så jag och kajsa tog kort med David Rundblad och Melker Karlsson, riktigt kul var det!:D aja imorron blir det klassresa till Stortjärn och det ska bli riktigt kul!:D

Boris och Juliette:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0