R.I.P JESPER KARLSSON

Heej, dagen idag har varit ganska chill, jag började med att ta mig till skolan där jag hade hälsosamtal med skolsköterskan som alla ettor ska ha, det gick bra:) Jag missade då specialidrotten:/ men aja sen hade jag ett långt håll där jag spelade fotboll:) tills lektionen lärande och utveckling började som vi hade i en timme innan det var dags för, minnesstunden för Jesper Karlsson som avled i måndags och han gick 3:an på IT pogramet på JB, riktigt sorligt var det, det är ånt som inte ska få hända!!!:`( men sen slutade vi , så jag har bara tagit det lungt och ser nu på fotboll!:D

Jag älskar dig min vän!!!<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskar dig också<333333333333

2011-09-08 @ 20:46:11
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0