långt inlägg;)

Tjoho, måste börja med att säga att hjälp vad kallt det börjar bli!!:O vilket inte är okej!!!!! aja vad har hänt idag, jo jag hade sovmorgon till kvart i 1 vilket är nice:D vi hade redovisning på svenska, vi skulle hålla ett tal om oss, det gick faktiskt rätt bra!:D efter rasten skulle vi göra någon skum gramatikpapper innan vi fick sluta!:D hann med halv 4:a bussen hem och träffade Ellen på busstationen vilket var trevligt!:) sen jag kom hem har jag inte gjort mycket utom att jag gick en promenad med Nathalie och sen gick vi en sväng förbi hennes hus, det var iallafall sjukt trevligt!:D när jag skulle hem ringde Kajsa så pratade med henne hela vägen hem vilket var sjukt trevligt!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0