:)

Tjenare, sorry för min dåliga uppdatering, men jag gör knappt något lovet, så har typ inget att skriva om, men men, idag började dagen med en promenad, vilket var ganska häligt, sedan har jag inte gjort mycket, ser mest Andra Avenyn, som är väldigt bra, annars lyssnar jag på musik, försöker gör no läxan men det går åt skogen med den, eftersom man hittar "svaren" på en sida som är jättekonstig, så fattar verkligen inget, så har inte hittat "svaret" till en enda fråga...:S

En bild jag tog på himlen idag:)
Fruktsallad med vaniljsås som vi åt ikväll:P

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina bilder.. & gott med fruktsallad! :]<3

2011-03-22 @ 20:26:47
URL: http://kramllew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0