Klassresan!<3

Onsdags så kom vi till Stortjärn vid halv 11. Då hade vi vattenkrig, kan ju säga attt jag blev grymt blöt för hälde vatten på många som då hälde vatten tillbaka!xD Sen åt vi lunch och efter lunchen for vi och badade i en sjö, där det inte var så varmt, vi solade också i typ flera timmar, och jag blev faktiskt rätt så brun!;) På kvällen så lekte vi lite lekar, badade badtunna och bara umgicks, riktigt najs var det!:) Runt halv 2 på natten gick jag & Ellen ut och badade i badtunnan, haha, det var så grymt härligt!:D Sen gick jag, Ellen och Kajsa och försökte sova vid 3, men då kom det personer inrusande i vårt rum titt som tätt , så man kunde inte sova, t.ex kom Robert in och hedde grädde i mitt ansikte, haha jättekul!XD Så det slutade med att vi typ var uppe till 5, men det fanns typ inget att göra fast sen sommnade vi och sov till 7 då jag fick en hemsk väckning av Linus, var inte glad då kan jag ju säga! Har alltså sovit 2 timmar inatt, och det var så sjuuuukt varmt i rummet! Men det var en VÄLDIGT rolig klassresa!:D


(inte jag som har tagit bliderna, snott dom från kompisar)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Haha, han är ju det. ;)

2011-06-12 @ 14:20:31
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0