Stadsfetsten 2011

Tjo, i fredags var jag på kvällen på stadsfesten med Ellen, Kajsa, Agnes, Elin och några fler, vi såg Robyn och Erik Hassle, dom var väl helt okej:) vi åkte även karuseller och träffade en massa folk!:D igår var jag där på dagen på Ellen, Kajsa, Elin, Agnes och Linus och vi såg ERIC SAADE, han ägde!!!! han var så sjukt bra live och så är han ju ganska så snygg!;) att se han var det bästa på hela stadsfesten!!:D på kvällen var jag där med Ellen och Kajsa, vi gick omkrong såg Timbaktu, som var bra:) vi träffade även en massa trevligt folk och vi såg Mustach, det var jättekul att bara hoppa omkring och så:P:) så Stadsfesten var AWESOME, längtar redan tills nästa år!=D

Robyn:

Eric Saade:

Timbaktu:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 03:10:17
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0