Nathalie gästbloggar!

Heeej! Nathalie här.. Tänkte gästblogga åt Johanna eftersom stackarens dator har gått sönder & hon pallade int använda sin iPod..(A)Men ja, min dag har varit braaaaaa.. lånade en ny bok i dag på skolans bibiotek idag eftersom den gamla jag låna var så usel, så fick lämna tbx den. Den här boken som jag började på idag var så jäkla bra! Jag har nästan läst ut den.. den är verkligen bra skriven. Den heter ''Pojken som kallades Det'', den handlar om en pojke som blir misshandlad som liten och han beskriver händelserna och ja, den är jättebra! Har ca. 40 sidor kvar.. men har läst över hundra. Hoppas eran dag har varit superduperbra!?♥ .. Idag fick iallafall Johannas klass sluta tidigare.., deras klass hade lyllos idag. Men jag slutade tidigare, så ska väl inte klaga! x] .. HEJDÅ, alla SÖTA bloggläsare!♥^^ .. (Vi kanske hörs snart igen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0