2 feb

tjenare, igår hade jag styrke och smidighets pass på friskvårds kompaniet med fotbollen, det var ganska kul men framför allt jobbigt, kan ju säga att jag har träningsvärk i dag:PxD aja annars har det väl inte hänt så mycket, skolan är ju aldrig så kul men dom senaste dagarna har jag haft ovanligt kul men mina vänner!:D:P jag har bakat chokladbollar idag också för ska sitta i cafeterian på fredag, jag har också sett filmen Cry Babe, där Johnny Depp spelar huvudrollen, och det finns ju bara en ska att säga och det är att han är väldigt snygg!!!:D

Ellen!<3

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHA, det ser ut som om jag har JORDENS största ögon XD

2011-02-04 @ 21:53:19
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0