Svaren

Här kommer då svaren på frågorna:

Bästa kompis? Svårt att säga, men finns några speciella vänner;)
Vilka sporter tränar du? Jag kör på fotboll, men dansar även streetdance just nu:)
Favoritdjur? Vet inte riktigt;)
Har du kvar Mulle? Joo det har jag:)
Hur gammal är han? Han är 3,5år:P
Varför slutade du simma?? För jag tyckte det blev alldeles för långtråkigt och tappade det mesta av intresset:)
Hur länge simmade du?? Vet inte, men typ 7-8 år skulle jag gissa på:P
Hur lång är du? Typ 1,76m;)
Hur ofta tränar du?? Just nu typ 3ggr i veckan:)
Har du nåt husdjur? Jaa, jag har en kanin;)
Favvofärg? Blå och svart:P
Har du nån kille?? Nej, inte för tillfäletxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0