Tja!

Tjaa, det som har hänt sen jag skrev sist är typ att jag har gåt på stan och köpt lite saker och jag var där med först Sanna, Kajsa och Ellensen for Sanna och Kajsa hem, så då var det bara jag och Ellen kvar, det var väldigt trevilgt!<3:P skolan, En fotbollsmatch som gick sådär =) annars har jag bara gjort det gamla vanliga lyssna på musik och sett tv och så :P



Här kommer bilder på det jag har köpt:



En bikini överdel från Gina Tricot


En skolavslutningskläning från Gina Tricot


En jacka från HM




Svart nagellack från Lindex







Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jättesnygg skolavslutnings klänning!:D:D<3333 Du kommer att vara jättefin i den där!<3

2010-05-30 @ 18:36:51
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack!<33

2010-05-30 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0