20/5

Tja, idag har jug varit i skolan och vi har varit ute och solat, det var så härligt, på hk:n gjorde vi köttbullar och klyftpotatis, det var ganska gott. Efter skolan gick jag till Inter Sport för att få dommarsakerna jag behövde och Ida följde mig ett tag. Men dom hade inte rätt storlek på dommartröjan så jag fick gå till Team Sportia och hämta en tröja. Sedan skyndade jag mig till bussen, på bussen pratade jag med Nathalie och när jag kom hem tog jag en macka innan jag byte om och spranga cykelbanan fram och tillbaka. Efter det blev det middag och nu sittter jag vid datorn och lyssnar på musik! =)

Kommentarer
Postat av: ellen

Vad kul att du börjat blogga igen :D

2010-05-21 @ 19:14:34
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0