tjenare

Tjabba, igår gjorde jag inte särskilt mycke till typ kl.6 for då drog jag till Ellen och Kajsa för att tälta med dom och Sanna=) vi gjorde först pizza innan vi gick chillade och sedan drog vvi ner till älven och badade=)  när vi kom tillbaka såg vi Dear John, den filmen var jättebra!=D efter filmen gick vi till tältet och packade upp och så, vi låg typ och pratade halva nattenxD man vaknade tidigt för det var ljust och jättevarmt!!!!

Men idag har vi typ chillat fram tills vi drog till finnforsbadet och var där typ hela dagen, när vi kom tillbaka så drog jag hem, här hemma har jag hafft min kusin på besök och så har jag sett en Johan Falk film, den var också bra!=D



Channing Tatum är SÅ snygg!!!!

Kommentarer
Postat av: ellen

OMG! Så himla SNYGG!!

2010-07-18 @ 12:31:29
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0