resa

Tjaa, idag har det varit någon speciell rolig dag:P planet till arlanda gick typ halv 11 och då var man frame typ halv 12 och nästa paln vi skulle ta till Malmö gick 17.50, så kul att vara ungefär 6 timmar på arlanda.... men jag åt kebabtallrik, det var gott annars har jag läst, lyssnat på musik och smsat:P jag fick en mcflury marängswiss också vilket var SÅ gott!!!:P när vi väl kom fram till Skanör så fick vi grillat=D efter det drog jag och pappa och badade i havet, det var väldigt skönt eftersom vattnet var varmarn här än där hemma:P man aja ni får ha det bra =)


Kommentarer
Postat av: ellen

Det låter jättehärligt !!

Jag ska också köpa Mcflury marängsviss :D

( vad barnsligt det där lät XD )

2010-07-21 @ 23:57:09
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0