Malmö<3

Hej, jag säger bara att Malmö är en mycket bättre stad än Skellefteå är, framför allt när det handlar om shoping!!! idag var jag tvungen att vakna tidigt för att vi skulle hinna till stan före fotbollen, där köpte jag 1 par solglasögon, 2 "shorts", 3 trosorxD och en Malmö FF t-shirt=D (blider kommer sen), åsså åt jag på burgerking, vilket var jättegott!! Efter att vi hade varit på stan drog vi till Swedbank arena, där Malmö FF mötte AIK, väl där fick jag popkorn och läsk av mamma och pappaxD annars var stämningen på topp och spelet var väldigt underhållande, resultatet blev 1-0 till Malmö!!=D efter att Agon Mehmeti stöte in det ända målet, i slutet av första halvlek=DxD när vi kom hem så lyssnade jag på Eminems ny album som jag nu lyssnar på 24/7 eftersom det är jättebra!!=D
aja nu får ni ha det så bra=)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Du verkar ha det kul!! :P :D:D

2010-07-25 @ 20:25:11
URL: http://shriek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0